Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Lux Gift (luxgift.shopmania.biz) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Produsele sunt originale ?

Da, produsele comercializate de magazinul nostru sunt aduse de la importatori si vin alaturi de garantia producatorului.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Intrebari despre produse

Brichetele Zippo vin incarcate cu gaz ?

Nu, brichetele Zippo vin fara gaz, pentru a nu avea miros si pentru a exclude riscul unui accident pe perioada transportului. Gazul trebuie achizitionat separat.

Brichetele Zippo sunt ambalate ?

Da, brichetele Zippo sunt ambalate intr-o cutie pentru cadouri pe care este prezent si un logo Zippo.

Produsele S.T. Dupont sunt ambalate ?

Da, brichetele S.T. Dupont vin in ambalajul original si cu garantie internationala, oferita de producator..

Instrumentele de scris Parker sunt ambalate ?

Da, instrumentele de scris Parker cat si cele S.T. Dupont vin in ambalajul original si au garantie.

  
  

  
  

  

Filtreaza dupa brand

  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  


  

Marturiile clientilor

 

Am comandat un cutter Dupont, care a ajuns in timpul specificat. Produse autentice, garantie internationala.

Eliza Rosu

Vezi mai multe marturii